Într-un lung dialog cu Snoop, europarlamentarul Rareș Bogdan discută pentru prima oară despre campania din documentele CSAT. El a recunoscut ceea ce mai multe surse liberale au declarat: că încă din primăvară a introdus firma FameUp la PNL, platforma prin care au fost transmise scripturile pentru micro influencerii din campania de pe TikTok. Liberalul admite că s-a întâlnit cu FameUp, însă spune că nu a urmărit campania de la prezidențiale, TikTok nefiind în atribuțiile sale. „Trebuie întrebați Motreanu, Ciucu, care a fost director de campanie pe online, și Kensington, firma care au avut mână liberă pe subiectul ăsta”, a spus Rareș Bogdan. Campania „Echilibru și Verticalitate”, realizată prin firma Kensington, l-a promovat pe candidatul Călin Georgescu pe TikTok și a adunat 2,4 milioane de vizualizări. Reprezentanții firmei Kensington au declarat… Read More
Categorie: Follow-up, Investigații, alegeri electorale 2024, calin georgescu, fameup, investigatie, kensington, pnl
Sursa: Snoop
Campania PNL de pe TikTok ajunsă să-l susțină pe Georgescu „a fost ideea lui Rareș Bogdan”: „Am știut, dar de online nu m-am ocupat eu” @snoop.ro
Din aceeași categorie
Pe lângă cele enumerate mai sus îți oferim și certificate digitate, aparatură fiscală, semnături electronice, produse complementare și multe altele.
Experiența acumulată în timp ne oferă o viziune mai bună cu privire la ce anume are nevoie business-ul tău pentru a avea succes.