„Practic, niciun tronson (de cale ferată prevăzut în – n.red.) PNRR nu are șanse să fie gata la timp, în 2026”, atrage atenția ProInfrastructura, într-un material ce face o radiografie a stadiului proiectelor de modernizare a infrastructurii feroviare din România. Conform regulilor PNRR, statele UE trebuie să returneze fondurile primite pentru proiectele din PNRR-urile naționale nefinalizate până la sfârșitul anului 2025. Un exemplu oferit de platformă este tronsonul Poieni – Aleșd, unde nu există în momentul de față nici măcar autorizația de construire. Responsabili pentru avansarea prea lentă a investițiilor feroviare sunt CFR, managementul Ministerului Transporturilor, dar și Guvernul, care nu a observat la timp disfuncționalități ce blochează absorbția fondurilor disponibile. Probleme administrative care la autostrăzi s-ar fi rezolvat într-o lună – două, precizează ProInfrastructura, necesită ani întregi în cazul feroviarului. Exemple de gestionare ineficientă a problemelor apărute în derularea proiectelor: Scoaterea din fondul forestier a câtorva copăcei lângă tunelul… Read More
Categorie: Social, bani PNRR, bani PNRR feroviar, bani PNRR România, CFR cale ferată, PNRR, PNRR România, trenuri România
Sursa: spotmedia.ro
Pe contrasens: unde se află România în tabloul feroviar al UE. Niciun tronson de cale ferată din PNRR nu are șanse să fie finalizat până în 2026 @ spotmedia.ro
Din aceeași categorie
Pe lângă cele enumerate mai sus îți oferim și certificate digitate, aparatură fiscală, semnături electronice, produse complementare și multe altele.
Experiența acumulată în timp ne oferă o viziune mai bună cu privire la ce anume are nevoie business-ul tău pentru a avea succes.