O mare masă în mijloc, într-o încăpere a bibliotecii Liceului de Industrie Alimentară. În partea dreaptă, Edi, elev în clasa a XI-a, calcă, atent și cu rigurozitate, bucata de material întinsă de profesoara Monica Vrejoiu. De cealaltă parte a mesei, câteva fete cos, ajutate, la nevoie, de mame, de bibiliotecara Izabela Hârșoveanu sau de mediatorul școlar Andra Glăvan. Este o zi normală de lucru aici, în cadrul ședințelor de stimulare cognitivă pentru recuperare, prin metode specifice învățământului special integrat și specifice vârstei mentale a fiecărui copil. Elevii cu cerințe educaționale speciale (CES) au câte 4 ore de astfel de activități în fiecare zi. Se lucrează uneori în grup, alteori individual. Lucrează la gherghef, tricotează, cos, calcă. Și-au cumpărat o mașină de cusut din banii strânși la târgurile școlii, din vânzarea… Read More
Categorie: Advertoriale, Featured
Sursa: GAZETA de SUD
Liceul de Industrie Alimentară, un model pentru integrarea copiilor cu nevoi speciale. „Toți copiii sunt egali, cu CES sau nu” @ gds.ro

Din aceeași categorie
Pe lângă cele enumerate mai sus îți oferim și certificate digitate, aparatură fiscală, semnături electronice, produse complementare și multe altele.
Experiența acumulată în timp ne oferă o viziune mai bună cu privire la ce anume are nevoie business-ul tău pentru a avea succes.