Nordis, sume uriașe cheltuite pentru promovare. Procurorii DIICOT susțin că membrii rețelei Nordis au pus la punct o campanie agresivă de marketing, utilizând toate canalele de comunicare posibile pentru a câștiga încrederea potențialilor clienți. Strategia a inclus publicitate masivă în media, sponsorizări și campanii online, având scopul de a crea iluzia unui business de succes. Nordis, sume uriașe cheltuite pentru promovare În referatul trimis în instanță, procurorii detaliază modul în care Nordis a investit peste 8,3 milioane de lei în publicitate, folosind fondurile colectate de la clienți. Citește și: EXCLUSIV Laura Vicol a scos peste opt milioane de lei din firmele grupului Nordis, pe persoană fizică. O parte, ca „avans” și „salarii”, deși nu era angajata acestor firme, restul – ca împrumuturi 5.114.040 lei – cheltuiți prin instituții media private; 1.672.706 lei – direcționați către Facebook Ads; 1.593.609 lei – investiți în Google Ads; 4.286.462 lei – sponsorizări, inclusiv către Federația… Read More
Categorie: Eveniment, Ultima oră, defapt.ro, nordis, publicitate, sume astronomice
Sursa: defapt.ro
Promovarea afacerii Nordis a costat peste opt milioane de lei, pe toate canalele posibile (Facebook, Google, Federația Română de Fotbal) @defapt.ro
Din aceeași categorie
Pe lângă cele enumerate mai sus îți oferim și certificate digitate, aparatură fiscală, semnături electronice, produse complementare și multe altele.
Experiența acumulată în timp ne oferă o viziune mai bună cu privire la ce anume are nevoie business-ul tău pentru a avea succes.