Foto: Canva Dacă ai o afacere, este din ce în ce mai greu să folosești strategiile tradiționale de marketing pentru a atrage atenția clienților. De ce? Pentru că piața este saturată de mesaje publicitare, care pur și simplu trec neobservate. Soluția este marketingul disruptiv, care promite instrumente noi și eficiente pentru extinderea afacerii. Ce este Marketingul Disruptiv? Este o strategie care sparge tiparele convenționale și propune o abordare complet nouă pentru promovarea produselor și serviciilor. Este opusul tacticilor tradiționale, care se bazează pe aceleași metode vechi de publicitate. Acest tip de marketing urmărește să surprindă, să provoace și să schimbe modul în care consumatorii percep o anumită industrie sau brand. De obicei, marketingul disruptiv implică utilizarea tehnologiilor emergente, cum ar fi inteligența artificială, analiza datelor (Big Data) sau realitatea augmentată. În același timp, se concentrează pe înțelegerea profundă a nevoilor consumatorilor și pe crearea unor mesaje personalizate, relevante și memorabile.… Read More
Categorie: Media, ce este Marketingul Disruptiv, cercetări de piață, DDM România, Marketingul Disruptiv
Sursa: spotmedia.ro