Târgul de Crăciun de la Sibiu generează astăzi venituri de 10 milioane de euro și a deschis o portiță turistică pe care tot mai multe locuri din România o accesează cu succes. Călcând pe urmele marilor orașe precum Viena sau Praga, astăzi turismul din Sibiu se revitalizează sezon după sezon, însă lucrurile nu au fost de la început așa. Fondatorul târgului își amintește de inițiativele sale de business încă de când în Piața Mare nu găseam altceva în afară de „Orășelul Copiilor”, cu șapte căsuțe și fără prea multe opțiuni. După ce și-a petrecut anii tinereții tot încercând diverse idei de afaceri, dintre care unele merg foarte bine și acum, tânărul antreprenor de atunci a găsit calea spre succes: ”Le-am oferit gratuit serviciile”, povestește Andrei Dragan Radulet, fondatorul Târgului de Crăciun de la Sibiu, pentru spotmedia.ro Ce te-a atras spre antreprenoriat? Aveam un grup de prieteni, eram pe la 16 ani, eram încă în liceu și era o perioadă când au început să se facă site-uri web. Era așa, o perioadă când era ceva la început, am făcut un site web pentru Biserica Evanghelică din România. Așa am început noi să facem site-uri mici, simple. Nu eram noi mari programatori,… Read More
Categorie: Economie, Andrei Drăgan Răduleț, Profil de antreprenor, Târgul de Crăciun Sibiu
Sursa: spotmedia.ro