Kensington Communication, firma care a derulat campaniile pe TikTok ale PNL, afirmă că nu a făcut și nu i s-a cerut vreo campanie pentru Călin Georgescu. Firma precizează că informațiile pe care le-a furnizat în legătură cu campaniile de conștientizare derulate pentru PNL au fost interpretate eronat. ”Kensington Communication constată cu surprindere interpretarea total eronată a informațiilor pe care le-a furnizat cu transparență și promptitudine în legătură cu campaniile de conștientizare derulate pentru PNL. Toate briefurile furnizate către FameUp au fost făcute pentru o campanie de combatere a extremismului și încurajarea valorilor euroatlantice. Precizăm că Kensington Communication nu a făcut și nu ni s-a cerut vreo campanie pentru Călin Georgescu”, spune firma într-un comunicat. Totodată, Kensington Communication subliniază că nu a avut nicio relație cu influencerii de pe TikTok. ”Kensington Communication nu a ales și nici nu a avut vreo relație cu influencerii de pe platforma de promovare. Hashtagul propus… Read More
Categorie: Eveniment, Călin Georgescu TikTok, campanie Călin Georgescu TikTok, firmă PNL campanie Călin Georgescu, hot, PNL campanie Călin Georgescu
Sursa: spotmedia.ro